Thursday, April 2, 2009

Selamatkan UMNO

Keputusan pemilihan Ketua Pemuda UMNO yang baru berlalu nyata memalukan seluruh ahli UMNO dan orang Melayu. Hanya kerana 304 perwakilan gila wang dan pangkat telah menggadai maruah orang melayu dan UMNO.

Orang yang didapati bersalah dalam UMNO masih diangkat menjadi Ketua Pemuda. Lebih memalukan Manusia bernama Khairy Jamaluddin inilah yang sebelum ini telah memporak perandakan UMNO, BN dan Negara sehingga dianggap oleh Tun Dr. Mahathir sebagai pengkhianat.

Malangnya ada 304 perwakilan Pemuda UMNO menolak pandangan negarawan ini dan juga akar umbi UMNO dengan memilih mereka. Marilah kita selamatkan parti tercinta ini dan orang melayu keseluruhan daripada Khairy Jamaluddin dan Singapura.

3 comments:

  1. sebenar nya tidak lagsung memalukan umno, yg memaluka umno adalah sifat orang mcm sdr ini, bukan malukan UMNO tapi memalukan rumpun melayu, yg baut UMNO malu malam itu adalah enyokong MUKHRiz dan hir toyo, wak juga nati khir toyo tapi wak juga anti KJ , tapi wak rasa perbuatan ini memalukan UMNO, wak hanya mau selamtkan UMNO dari tangan Khir Toyo, wak tahu mukhriz paling layak , jika khir toyo tak kacau pasti Mukhriz menang, salahkan khir toyo, tpi itu adat pertandingan, yg menang tetap menang yg kalah teap kalah wak terima hakikat. siapa tak mahu mukhriz menang tapi suara yg lebih ramai mahukan KJ menang, what to do bro.gentelman lah ....wak juga hati skait tapi wak lagi sakit hati tgk ada org dlm umno mcm awak ini, wak memang bukan umno , wak rakyat selangor, wak ada hak mahu selamatkan melayu, kalau mcm ini lagi baik serta PKR saja,

    ReplyDelete
  2. UMNO SUDAH TIDAK BOLEH DISELAMAKAN LAGI , JUM KITA SERTAI PKR RAMAI RAMAI , ADANYA KORANG DALA UMNO , MANA BOLEH SELAMATKAN UMNO LAGI .......

    ReplyDelete
  3. pendekkan cerite, dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung. keputusan telah dibuat kenapa mahu berdebat lagi. semua ini ada hikmah.. pikirlah secara positif, jangan asik nak bangkang.. lama2 hidup mengangkang.. pikirkanlah..

    ReplyDelete